zondag 30 december 2012

einde van 2012

een update..  dochterlief bracht ontzettend leuke chocolaatjes mee uit New Castle, die natuurlijk niet opgegeten gaan worden ;-)

manlief en ik gingen 22, 23 en 24 december naar Parijs, nog voor zijn 50e verjaardag en zagen daar de leukste kerstmarkten 

 mooiste etalages

uiteraard de Eiffeltoren
de prachtigste (dure! ;) winkels 
glinsterende kerstbomen 


en andere mooie plaatjes

we zaten op een bankje voor de Sacré Coeur  
ik haakte een hartje uit het boekje 'filet haken voor beginners' van Annemarie en liet het achter bij de uitgang van de metro.. 
reden na een paar heerlijke, maar ook zeer vermoeiende dagen naar huis (niets romantiek helaas in Parijs, zodra rond 20.00 uur mijn hoofd ons bed zag, viel ik al in slaap, wat was ik moe! Maar het was het waard!).
Van te voren had ik al mijn surprise voor Kerstavond gemaakt waar we rond 19.00 uur aanschoven bij mijn moeder en de kinderen.. (wie zou ik toch hebben gehad?! ;)
's morgens 1e Kerstdag kerstontbijt met kadootjes uit Parijs en 's middags naar het volgende kerstdiner... ik hoop dat jullie allemaal een fijne Kerst gehad hebben. Dit jaar is bijna ten einde. Gezondheid speelde meer mee dan creativiteit en ik hoop zo dat het volgend jaar anders gaat zijn voor mijn hele familie... 
Ik wil jullie heel erg graag een fijn uiteinde wensen en voor volgend jaar een heel erg gelukkig, liefdevol, uiteraard heel erg creatief, maar bovenal een gezond 2013 !! 
liefs, Nancy

23 opmerkingen:

Wanda zei

Ooohhh die chocolaatjes!!! super leuk.
De foto's van Parijs... Ik wil ook :)

Unknown zei

ow wow wat een gave chocolaatjes! zeker een top idee, ga snel is kijken of ik ook geen chocolade klosjes kan maken. En wat zag het er gezellig uit in parijs! Ik wens jou alvast een hele fijne jaarwisseling!

Angeline zei

Wat fijn dat je zo genoten hebt in Parijs en van de kerst!Ik wens je een gelukkig,gezond en creatief 2013!


groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Carolien zei

Wat heerlijk om een paar daagjes in Parijs te zijn. Ik vind het ook altijd vermoeiend, veel willen zien in weinig tijd. Voor jullie ook alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar! liefs Carolien

carina zei

Geinig die chocolaatjes! Leuk die surprise. En wat kan het vermoeiend zijn zon stad bezoeken ook door alle indrukken die ja dan op doet! Maar ook prachtig alles mooi versierd. Nog een goede oudjaarsdag en goed nieuwjaar groet carina

Angélique zei

Zo te zien hebben jullie een heerlijke tijd gehad in Parijs, lekker nagenieten nu!
Die chocolaatjes zijn fantastisch, zou ik ook niet opeten.

Ik wens jou ook een heel goed 2013 met allemaal positieve ervaringen, zonder negatieve situaties; maak er wat moois van!

Struinkunst by Lisette zei

Wat een droom om zo vlak voor kerst in Parijs te zijn! En die chocolaatjes zien er prachtig uit :)

Haakmuts zei

Al was het dan misschien niet zo romantisch als je had verwacht, jullie hebben wel heel veel leuke dingen gezien en gedaan en dat is ook heel vermoeiend.
Maar lijkt me geweldig om met dit soort dagen in Parijs te zijn.
Ik wens je/julie een goed uiteinde en heel veel gezondheid, geluk en positiviteit voor 2013 voor jou en je familie.
Liefs van Claire

Anoniem zei

owwwwwwwwwwwwww ik zou ook ECHT niet die chocolaatjes op eten ( jokkerd die ik ben) wat een prachtige foto;s heb je gemaakt

voor jou ook een goed uiteinde en een top 2013

lieve groet jenneke

Sow Cute! zei

Je hebt mooie foto´s gemaakt in Paris! En wat een mooie kerstbomen, daar wordt je toch verliefd op, net als op jouw doosje met chocolade jamjam!
Een goed uiteinde voor jullie met ook zeker een goed gezond 2013!

Liefs Romana

CurlyViv zei

Leuk zeg, love Paris! Een creatief en goed 2013 gewenst!

Betsy zei

De chocolade is echt te mooi om op te eten! Wat hebben jullie veel leuks gezien in Parijs. Lekker om er even tussenuit te zijn.
Ik wens jou en je familie een heel gezellige jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2013 toe.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Esther zei

Zo te zien hebben jullie het echt fijn in Parijs gehad en die chocolaatjes leuk zeg, wens jullie een gezellig jaarwisseling en een gezond en creatief 2013 Lieve Groetjes Esther.

Elizabeth zei

Fijn om weer van je te horen..
Wat gaaf om saampjes naar Parijs te gaan, je waant je net in een sprookje met al die feeërieke versieringen...
Jij ook een heel goede jaarwisseling gewenst en veel gezondheid en creativiteit voor 2013!

Liefs, Elizabeth

lien zei

Wat heerlijk zo met z'n tweetjes nog even naar Parijs. Mooie foto's!! Een fijne jaarwisseling gewenst! En voor 2013 alle goeds en gezondheid! Liefs Carolien

Jeanine zei

Is vast een aanrader, Parijs tijdens de Kerstperiode.. Gaan we vast eens overwegen.

Fijn jaareinde en een creatief 2013!

Groetjes,
Jeanine

zohra zei

een gezond en creatief 2013
Liefs Zohra

saramsades zei

gelukkige nieuwjaar

http://sandracreaties.blogspot.com zei

Ziet er goed uit. mmmm
Ik wens je een gezond en creatief 2013.
Groetjes Sandra

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat leuk he Parijs ik ben er verliefd op heerlijk om daar rond te lopen!!!Mooie foto s heel herkenbaar ook.
Leuk dat hartje die je hebt achter gelaten in Parijs.
Voor jullie natuurlijk de aller beste wensen voor 2013.
En swappen komt helemaal goed.
Lieve groetjes Jacqueline

Pleuntje zei

Ik stuur je een heleboel liefde en gezondheid.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kyroushka/Eexterhout zei

Ooh, ik wil ook naar Parijs! En ik wil bij de metro ook een lief gehaakt hartje vinden. Ik durf te wedden dat je daar iemand heel onverwacht blij mee hebt gemaakt!
Een heerlijke vakantie, Nancy, en heel erg verdiend.
De allerbeste wensen, wees gelukkig en blijf gezond, met elkaar!
Liefs, Kyra

Timemimi 當代迷你倉 zei

家居當代儲物倉開倉九龍辦公室主機設計便宜主機主機屋防毒軟體申請新蒲崗文件櫃網頁寄存租用費用